Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Mapa Znajdź nas  |  tel: +48 71 773 31 15  

Procedura reklamacyjna

1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę są oryginalne i są objęte gwarancją udzieloną przez gwaranta - producenta. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane Towary. Wszystkie oferowane towary przeznaczone są do montażu w warsztatach specjalistycznych. Gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne, nie obejmuje uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych elementów zawieszenia. 

2. Utratę roszczeń z tytułu gwarancji lub rękojmi powodują następujące działania: nieodpowiedni montaż, nieodpowiednia, niezgodna z instrukcją użytkowania eksploatacja, przekroczenie parametrów technicznych podanych w odpowiednich kartach katalogowych lub w ofertach, samodzielne przeróbki części przez Kupującego. 

3. Klienci mogą dokonać reklamacji towarów niepełnowartościowych zakupionych w Leja Centrum Dystrybucji Leja Diesel Centre 

4. Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami. 

5. Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji gwarancyjnej w Leja Sp. j. w przypadku stwierdzenia w zakupionej części: 

a. wad fabrycznych, 

b. niezgodności towaru z Zamówieniem, 

6. Kupujący powinien dostarczyć reklamowany towar w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletnie wypełnionym  formularzem reklamacyjnym  lub protokołem szkody na adres:  Leja Sp. j. ul . Kamienna 139/U1, 50-545 Wrocław 

7. Sprzedawca przekazuje reklamację wraz z dostarczonym Towarem Gwarantowi celem jej rozpoznania. 

8. W przypadku gdy, zgłoszona przez Klienta usterka nie występuje, bądź warunki gwarancji zostały naruszone przez Kupującego, Sprzedawca może żądać od Klienta pokrycia poniesionych kosztów związanych z transportem oraz kosztów ekspertyzy. Produkt w takim przypadku jest odsyłany na koszt Klienta.  

9. W przypadku nieuznania reklamacji, Sprzedawca przechowuje reklamowany towar do dyspozycji Klienta przez okres 30 dni od daty powiadomienia Klienta o odrzuceniu reklamacji - wysłanie wiadomości email bądź listu poleconego. Zwrot reklamowanego towaru do Klienta następuje na koszt Klienta po przekazaniu przez niego za pośrednictwem e- mail, na adres [email protected] żądania zwrotu reklamowanego towaru. 

10. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem towaru. 

11. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za naturalne zużycie się towaru, będące następstwem jego prawidłowej eksploatacji. 

Załączniki:

1. Formularz reklamacyjny

Witryna stworzona na platformie